شركت پروکام با بكارگيري مجربترين گروه و تجهيز
آنها به جديدترين ابزار، روش ها و اطلاعات، سعي در ارائه بهترين خدمات به مصرف
كنندگان گرامي دارد.
شرایط
گارانتی پرینتر پروکام
* در حفظ کارت ضمانتنامه دقت فرماييد، زيرا المثني صادر نمي گردد.
*دريافت ضمانت نامه به منزله پذيرش شرايط ضمانتنامه از طرف خريدار مي باشد.
*خدمات گارانتي فقط توسط مركز مجاز معرفي شده و در محل تعميرگاه ارائه ميگردد.
*هزينه هاي مربوط به ارسال دستگاه به واحد خدمات بعهده خريدار مي باشد.
*ارائه کارت ضمانتنامه جهت رفع عيب دستگاه الزامي است، در غير اين صورت هزينه
تعميرات و لوازم يدكي نقداً دريافت ميگردد.
*ضمانتنامه فقط با برچسب هولوگرام یا مهر شرکت داراي ارزش قانوني مي باشد، درصورت
مخدوش شدن و يا عدم وجود هولوگرام اين كارت فاقد اعتبار مي باشد.
*حداكثر زمان تحت پوشش خدمات گارانتي 12 ماه از تاريخ خريد كالا بوده و در
صورت خريد پك هاي گارانتي اين زمان قابل افزايش مي باشد.
*چنانچه پلمپ دستگاه باز شده باشد و يا شماره سريال ضمانتنامه يا دستگاه مخدوش و يا
با يكديگر مطابقت نداشته باشد، ضمانتنامه از درجه اعتبار ساقط است.
گارانتي پروکام در شرايط ذيل قابل اجرا
نيست.
*در صورت استفاده از تونر، جوهر يا كارتريج غير استاندارد و غير
اصلي و يا شارژ كارتريج به غیر از واحد خدمات پروکام.
*در صورت استفاده از كاغذ غير استاندارد (از نظر وزن، اندازه و يا وجود منگنه/
سوزن) دركاغذ مصرفي.
*خرابي دستگاه ناشي از نوسانات برق، نفوذ مايعات، آتش سوزي، وارد آمدن ضربه،
استفاده نادرست ازدستگاه، تخريب عمدي، سرويس و تعميرات توسط اشخاص غير مجاز و
استفاده از لوازم مصرفي نامرغوب و غير استاندارد و هرگونه ايراد فيزيكي باشد.
*قطعات و قسمت هايي از دستگاه كه مشمول گارانتي پروکام نمي باشد.
وسايل و تجهيزات جانبي (Accessories)بدنه، لوازم مصرفي ( كارتريج، هد ) تونر، درام،
منبع تغذيه.
*براي پاسخگويي به سوالات فني و پشتيباني دستگاه، مي توانيد با واحد خدمات
تماس حاصل فرمایید
|